8 راه تغییر در روش برای کاهش وزن

1-تغییر نوشیدنی

از آب میوه ای که با آب رقیق شده برای نوشیدن استفاده کنید. آب میوه طبیعی حاوی مقدار زیادی از کالری است، برای کاهش کالری آن را با مقداری آب رقیق کنید.

2-آستانه سیری

از خوردن غذا زمانی که شما به 80 درصد سیری رسیده اید، جلوگیری کنید، و 20 دقیقه صبر کنید.   شما احساس سیری می کنید به دلیل آن که 20 دقیقه طول می کشد تا معده سیری خود را مغز اعلام کند.

3-خوردن صبحانه

بررسی بیش از 2000 فردی که وزن قابل توجهی کم کرده اند و تا 5 سال این وزن را نگه داشته اند، نشان داده است که 78 درصد صبحانه در 7 روز هفته میل کرده اند.

4-کاهش 100 کالری در روز

حذف 100 کالری در روز  معادل 700 کالری در هفته است و می تواند به حدود 4.5 کیلوگرم کاهش وزن یک سال منجر شود. به جای پیتزا از سبزیجات و به جای سیب زمینی سرخ کرده از هویج به عنوان میان وعده استفاده کنید.

5-تغییر وعده غذایی

بزرگترین وعده غذایی خود را در صبحانه یا ناهار بخورید. در شام وعده سبک تر بخورید. این کمک می کند ساعت فعالیت برای سوزاندن کالری بیشتر شود. اگر شما مقدار زیادی کالری در اواخر روز مصرف کنید، ذخیره این کالری به صورت چربی در بدن ذخیره می شود.

6- به مدت 30 دقیقه در روز راه پیمایی کنید

برای دوری از تنبلی و رسیدن به تناسب اندام مناسب راه رفتن را تمرین کنید، یک تغییر که خواص درمانی قابل توجهی دارد.

7-آموزش قدرت برای ساخت عضله

پس از سن 30 سالگی، توده عضلانی شروع به کوچک شدن می کند و حدود یک درصد در سال است. به همین دلیل افراد مسن تر چربی شان بیشتر می شود. با سوخت ساز از طریق قدرت بدنی، شما به طور خودکار کالری بیشتری در 24 ساعت هفته می سوزانید.

8-عوض کردن بسته

هرگز به جز از ظرف اصلی غذا نخورید.

 


ارسال نظر:


حق کپی رایت محفوظ است@داده افزار پارس جاوید